Szacunek dla marki to zaufanie, wiara w jakość, również podziw, a czasem pożądanie.
Wyrobić sobie dobrą markę !!
To hasło nie jest frazesem. Przekłada się ono bezpośrednio na komfort rzeczywistych relacji społecznych i biznesowych.
Reklama dla firmy NIKE. Branding jest znany na całym świecie, dzięki konsekwentnej strategii. ( foto: reklama LED z efektem Halo. prawa: CC0 )
Szacunek dla marki dotyczy więc codziennego życia prywatnego, jak również działania komercyjnego.
W życiu prywatnym nie lubimy jak mówią o nas źle, więc jeśli posiadamy wady, staramy się nie eksponować ich, oraz sukcesywnie likwidować.
Uczestnicząc w życiu społecznym zawsze zajmujemy określoną postawę, a więc świadomie, lub mimowolnie kreujemy swój wizerunek.
Łatwiej nam w ten sposób realizować zamierzone cele.
Interakcje społeczne i biznesowe oparte są o system oceniania wartości.
Należy więc słać czytelny komunikat w sposób konsekwentny i dbać o to, aby nie stracić wizerunku, choćby był kontrowersyjny.
Świat biznesu odwzorowuje te proste mechanizmy.
Jeżeli firma chce prawidłowo funkcjonować, to jej podstawowym zadaniem jest zadbanie o swoją markę.
Odnosi się to zarówno do warsztatu rzemieślniczego, jak do dużej korporacji.
Firma musi być odpowiednio reprezentowana w wielu płaszczyznach działalności, to jest najlepsza reklama dla firmy.
Szacunek dla firmy zdobywa się przez kształtowanie jej właściwego wizerunku.
Wizerunek zaś można kształtować przez interakcje w relacjach rzeczywistych, oraz wirtualnych.
Niezbędna jest wielowątkowa strategia promocyjna.
Reklama dla firmy oparta o przemyślaną, indywidualną strategię uwzględniającą potrzeby odbiorcy, zapewni sukces przedsięwzięcia.
Logo marki ADIDAS na extra koszulce dodaje zawodnikom splendoru, a firmie ten rodzaj reklamy - sponsoring, zwraca się poprzez popularność ( foto: Jean Raphael Vanderlei Moreira. Prawa: CCA 2.0 )
Reklama z popularną postacią buduje zaufanie do produktu, ale też systematyczne emanowanie w przestrzeni publicznej podtrzymuje relacje z odbiorcą. ( foto: Britney Spears Candie`s megabaner na fasadzie budynku Wall Street. Prawa: CC0 )
Nawet ciekawe zdjęcie reklamowe, bez punktu odniesienia, oraz nie poparte autorytetem marki, nie ma szans na większy sukces. ( fotografia: "Modelka" - zdjęcie reklamowe. Prawa: CC0 )
Najprostszym sposobem na mały biznes jest oparcie się na sprawdzonych wzorach i popularnych markach. Tym sposobem jednak swojej marki nie można zbudować. ( foto: T-shirt pamiątkowy z Wenecji. Prawa: CC0 )
"Wizja marki to nic innego jak pomysł na to, jak będzie ona odbierana przez otoczenie. Odzwierciedla jednak rzeczywistość tylko wtedy, gdy inni ją zweryfikują."
Sprawdźcie jak i jakie Reklamy wykonujemy dla naszych Klientów.
Zapraszamy i dziękujemy za lekturę artykułu :-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz