niedziela, 23 września 2018

Tani kaseton z Dibondu


Tani kaseton z Dibondu — podświetlany kaseton reklamowy


Kaseton z Dibondu 

jest popularną odmianą podświetlanego szyldu reklamowego.

Tani kaseton z Dibondu — podświetlany kaseton reklamowy

Kasetony reklamowe przed laty i produkowane obecnie. Kaseton reklamujący kawiarnię pochodzi ze zbiorów Muzeum Ziemi Mińskiej w Mińsku Mazowieckim. Kaseton z dibondu został wykonany niedawno i zamontowany przez naszą Agencję reklamową w nowej galerii Handlowej Emma w Mińsku Mazowieckim.


Tani kaseton z Dibondu 

to uniwersalna reklama świetlna


Kaseton z Dibondu jest kompaktową reklamą świetlną-zewnętrzną, ale także jest używany jako reklama wewnętrzna.
Kaseton reklamowy wykonany z Dibondu zamontowany jest najczęściej na budynku, nad wejściem do wnętrza lokalu lub obok niego.

Taki rodzaj reklamy podświetlanej może być zamocowany prostopadle do ściany — jak semafor, lub płasko na ścianie budynku bądź innej, dość dowolnej powierzchni.
Zdarza się kasetony z Dibondu używane są jako reklama wolno-stojąca na słupach lub są wkomponowane, jako moduły w konstrukcji pylonu reklamowego.

Kaseton z Dibondu ma za zadanie reklamować dużymi wyraźnymi napisami, tak aby treść była widoczna z daleka — zarówno w dzień jak w nocy.

Taki kaseton reklamowy jest uniwersalną reklamą świetlną, którą można zaprojektować na wiele sposobów

Kaseton z Dibondu — nośnik hasła


Kasetony z Dibondu wykorzystuje się najczęściej jako główny szyld reklamowy, który informuje o nazwie i rodzaju reklamowanego punktu.

Zasady czytelności komunikatu informacyjnego nie pozwalają na to, aby nagłówek tekstu był użyty razem z dużą ilością drobnego tekstu akapitowego.
To właśnie zasada czytelności tekstu i możliwość jego łatwego zrozumienia powodują konieczność umiejętnego zastosowania grafiki.

Reklama główna, a w tym przypadku podświetlany kaseton z Dibondu, powinna prezentować przede wszystkim hasło, logo lub nazwę.

Często spotykane jest wzbogacane treści reklamy o dodatkowe napisy czy ozdobniki graficzne.

Jeśli tylko wizualny odbiór grafiki i czytelność przekazu nie jest zaburzona, to ich zastosowanie jest dopuszczalne, lecz nie zawsze uzasadnione.

Hasłowy charakter napisu na kasetonie z Dibondu ma również swoje uzasadnienie, ze względu na sposób wykonywania reklamy tego typu.

Kaseton z Dibondu jest elegancki.


Już od dziesiątek lat jako reklamy świetlnej używa się neonów lub podświetlanych kaset (light box).

Kasety, które kiedyś nazywano wprost: szyldem podświetlanym były wykonane z malowanej szklanej szyby i drewnianych lub stalowych kątowników.
Podświetlane były żarówkami lub szklanymi rurkami neonowymi, ale efekt prezentował się dość topornie.

Dzisiejsza technologia daje do dyspozycji producenta reklamy wizualnej wiele nowoczesnych surowców i półproduktów.

Najbardziej zaawansowanymi technologicznie i funkcjonalnymi nośnikami reklamy wizualnej są telebimy, oraz tablice diodowe wyświetlające kolorowy tekst i obrazy, dzięki modułom LED.
Jednak nie oznacza to że same reprezentują się jako elegancka reklama.

Nowoczesna technologia w procesie produkcji kasetonu reklamowego.


Eleganckie wykonanie reklamy świetlnej możliwe jest dzięki zastosowaniu pleksiglasu — tzw. pleksi, profili aluminiowych, płyt kompozytowych pomalowanych fabrycznie w różnych kolorach oraz oświetlenia diodowego — LED.

Kaseton z Dibondu jest technologicznym następcą kasetonu wykonywanego z profili aluminiowych i arkuszy pleksiglasu.
Jest także technologiczną odpowiedzią na reklamowe kasetony sklejane wyłącznie z pleksi.

Reklama podświetlana z Dibondu jest bardziej elegancka niż dotychczas produkowane reklamy z kilku względów.

Struktura powierzchni i jakość kasetonu wyprodukowanego z płyty kompozytowej Dibond przewyższa estetycznie inne rodzaje kasetonów.

Dzięki właściwościom użytych surowców można wykonać reklamę o dużej trwałości i estetyce.

Na ocenę estetyki reklamy wpływa często ilość i rodzaj użytych punktów montażowych oraz odpowiednia lekkość proporcji.

Tani kaseton z Dibondu może spełniać wszystkie te wymagania.

Kaseton z Dibondu jest tani.


Tani kaseton z Dibondu nie musi być kasetonem, który ma jakieś wady, jest niedopracowany czy po prostu brzydki.

Szereg indywidualnych czynników-nie tylko ekonomicznych pozwala obiektywnie określić, że właśnie ten kaseton z Dibondu jest tani, a inny rodzaj relatywnie drogi.

Porównanie produkcji standardowego kasetonu reklamowego produkowanego z profilu aluminiowego z kompaktowym kasetonem produkowanym z zaginanego Dibondu wpływa na ocenę kosztów.

Sposób produkcji tych dwóch rodzajów reklamy świetlnej jest odmienny, a więc i nakład pracy różny.

Także szeroka gama różnych materiałów różnej jakości i wielu innych parametrów nie pozwala na jednoznaczne określenie czy na pewno ten kaseton jest tani i czy inny jest jeszcze tańszy.

Wybrany do realizacji reklamowy kaseton z Dibondu jest tani wówczas, jeśli jego jakość jest wysoka a porównywalna cena rynkowa dość niska.

W ocenie wartości kasetonu z Dibondu może pomóc porównanie do kosztów, które związane są z wykonaniem innego a podobnego rodzaju reklamy świetlnej.

Kaseton z Dibondu — jak można wykonać.


Przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że reklamę wykonuje się na zamówienie lub kupuje gotowy wzór.

Można jednak rozważyć czy nie warto wykonać reklamy samodzielnie, gdyż taka będzie na pewno tańsza ze względu na własny wkład pracy.

Tani kaseton reklamowy może też wykonać ktoś z rodziny lub inny amator po godzinach swojej pracy zawodowej.

Pewnym minusem są: niekorzystna optymalizacja procesu produkcji oraz konieczność posiadania narzędzi, które nie zawsze są na wyposażeniu warsztatu majsterkowicza.

Jednak samodzielne wykonanie kasetonu reklamowego z Dibondu jest możliwe i niezbyt trudne.

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w produkcji kasetonów reklamowych możemy rekomendować taki sposób wykonania kasetonów.

Samodzielne wykonanie kasetonu jest szczególnie uzasadnione, gdy sytuacja i warunki są szczególne.

Przede wszystkim chodzi tiu o nietypowe kasetony reklamowe lub specyficznie komponujące się z rozwiązaniami architektonicznymi.

Tanie kasetony reklamowe można wykonać na podstawie projektów wykonanych przez architekta lub np. naszą agencję reklamową.

Tani kaseton z Dibondu — jak wygląda.


Wielokrotnie pomagaliśmy w wykonaniu dedykowanych reklam świetlnych i nietypowych kasetonów reklamowych.

Zawsze dokonujemy też kalkulacji kosztów różnych opcji wykonania reklamy świetlnej.

To nasz Klient zawsze samodzielnie podejmuje decyzję, jaki sposób wykonania wybrać i który mu się bardziej opłaca.

Czy chcesz się dowiedzieć więcej o reklamie świetlnej ?

Jeśli szukasz wiadomości o materiałach do produkcji reklamy takich jak Dibond, oraz jak wygląda produkcja taniego kasetonu z Dibondu — przeczytaj na naszej stronie internetowej:
Kaseton z Dibondu

Tani kaseton z Dibondu — jak wygląda.


Zapraszamy.


7 komentarzy:

  1. Nowy szyld naprawdę prezentuje się świetnie. Ja też za niedługo otwieram własną firmę i zastanawiam się nad zamówieniem smyczy firmowych, aby móc je wręczać swoim nowym klientom. Taki gadżet reklamowy chyba będzie fajnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie. Sprawdź przy tej okazji co można odpisać od podatku a co jest ryzykowne >> http://www.reklamy-arek.pl/koszty-reklamy-i-reprezentacji-w-firmie/

      Usuń
  2. Dokładnie, ładnie wykonany szyld z dobrze dobranymi kolorami i wyglądem świetne się prezentuje i robi znakomitą reklamę dla danego sklepu czy firmy. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, również jeśli chodzi o wejście do sklepu lub biura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smycze czy taka reklama świetlna dobrze spełniają swój udział na rynku lokalnym. Jednak jeżeli chcemy uderzyć w rynki globalne to dużo lepszym rozwiązaniem jest inwestycja w google adwords lub pozycjonowanie. O ile jeszcze mamy pokaźny budżet to reklama w TV wchodzi w grę, która dotrze do jeszcze większej ilości klientów lub reklama w radiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę ten kaseton rzeczywiście drogo nie wychodzi, a efekt jak najbardziej interesujący. Nie wiem, czy po nowym roku nie zdecyduje się na tego typu rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to w sumie fajna reklama, ale czy tak naprawdę można to nazwać reklamą? Mam wrażenie, że na takie rzeczy nie zwraca się teraz uwagi, a może być to równocześnie uznane jako wyeksponowanie nazwy sklepu zaraz gdzieś przed wejściem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważna, że szyld powinien wyglądać ładnie, schludnie i profesjonalnie, ponieważ przyciąga to klientów i pozwala im dokonać odpowiedniej oceny na pierwszy rzut oka. Dodatkowo można też zamówić sobie banery, aby klienci bardziej nas zauważyli. Ja polecam Wam banery od https://adlove.pl/pl/stojaki-banerowe-140/ Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń