sobota, 24 marca 2018

Obrazy są skutecznym środkiem promocji

Obrazy są podstawowym środkiem komunikacji, a także tworzą naturalne środowisko które nas otacza.

Author: Eduardo Kobra, www.eduardokobra.com/stop-wars via: Galerie-Inspiracje

Lubimy przebywać w interesującym, kolorowym otoczeniu, a oceniamy je za pomocą obrazu, który dociera najpierw do naszej podświadomości.

Obraz który kreujemy dla siebie i dla innych jest uniwersalnym komunikatem, z którym związane są inne elementy przekazu.

To właśnie za pomocą obrazu łączymy wydarzenia, kojarzymy fakty, budujemy świadomość i wchodzimy w interakcje.

Mural by Eduardo Kobra, via: Galerie-Inspiracje
Street Art by Eduardo Kobra, via: Galerie-Inspiracje
Mural by Eduardo Kobra, via: Galerie-Inspiracje
Eduardo Kobra with his work via: Galerie-Inspiracje
Source: Eduardo Kobra on Instagram

Obrazy już od wieków są narzędziem wypowiedzi.

Stworzone przez mistrzów kształtują naszą kulturę i historię, ale też mają realny wpływ na życie codzienne.

Każdy widok, a w szczególności przemyślany, wykreowany obraz zawiera w sobie dawkę informacji, która jest przyswajana przez obserwatora w sposób niezwykle łatwy i skuteczny.

Dzięki doświadczeniu i inteligencji obserwatora, obraz jest interpretowany intuicyjnie. Dawka wiadomości którą odbiorca otrzymuje może być porównywalna z treścią pisaną.

Często to obraz zmusza do refleksji, zaś tekst pisany zniechęca do analizy.

Dlatego też dla promocji wydarzeń, kampanii, obiegu informacji - tak ważnym jest obraz w różnych jego odmianach graficznych.

Obrazy służą nam w mediach tradycyjnych, oraz cyfrowych. Często powinny być one uzupełnione o dołączoną treść pisaną.

Jednak ideałem jest taki przekaz graficzny, który mówi sam za siebie, a dodatkowe precyzowanie jest zbędne.

via: Galerie-Inspiracje _ Photo by Bastiaan Musscher
via: Galerie-Inspiracje
via: Galerie-Inspiracje
via: Galerie-Inspiracje
Source: www.ndsm.nl/event/ndsm-vrijhaven
Source: Arek`s Unsplash Photos
Podobny artykuł z galerią fotografii: " Pomarańczowa barwa daje moc "

Zamieszczone powyżej zdjęcia nie służą promocji artysty Street Art, reklamie Rijksmuseum w Amsterdamie, ani wydarzenia NDSM.

W artykule chcemy zwrócić uwagę na to jak potężnym i skutecznym środkiem promocji jest obraz.

Bez względu na opinie, obrazy były, są i będą wspólną płaszczyzną porozumiewania.

Poza wszystkimi teoriami pozostaje fakt, że obrazy umilają nam szarość życia i zapełniają puste przestrzenie.

Sprawdźcie na stronie naszej agencji reklamowej jak można wykorzystywać grafikę, jak i gdzie wykonać, skąd brać legalne, ...>> darmowe obrazy.


Dziękujemy za czas poświęcony na lekturę i zapraszamy.

via: https://papodehomem.com.br/kobra-faz-mural-do-bob-dylan-em-minneapolis

P.S. Naszą pasją jest grafika reklamowa, oferujemy Wam nasze usługi reklamowe: projektowanie graficzne, wizualizację i wykonanie niemal dowolnej formy graficznej.



3 komentarze:

  1. Uważam, że treści wizualne jakie widzimy na co dzień są najlepszą formą reklamy i to one najchętniej zachęcają do zapoznania się z ofertą danej firmy. Po pierwsze zainteresowanie obrazem, a po drugie zapoznanie się z ofertą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zupełności masz rację, przedsiębiorcy też to wiedzą. Jednak jakoś dziwnie się składa, że najbardziej lubią obrazy na banknotach w swojej kieszeni.
      Mają na wypad do Azji, ale na displaye już nie baŁdzo;)
      / - btw 28 lat - szmat czasu

      Usuń