niedziela, 21 sierpnia 2016

Szacunek dla marki.

Wyrobić sobie dobrą markę !!

Branding firmy NIKE jest znany na całym świecie, dzięki konsekwentnej strategii. ( foto: reklama LED z efektem Halo. prawa: CC0 )

To powiedzenie odnosi się zarówno do życia prywatnego, jak również biznesu.

Prywatnie nie lubimy jak mówią o nas źle, a więc jeśli nawet posiadamy wady, to raczej nie obnosimy się z nimi.
Ponieważ żyjemy w społeczeństwie, musimy zająć jakąś postawę, więc celowo, lub mimowolnie kreujemy swój wizerunek.
Łatwiej nam w ten sposób realizować zamierzone cele.
Poważnym problemem, wymagającym zaabsorbowania uwagi, jest zachowanie spójności przekazu.
Należy dbać o to, aby nie stracić wizerunku, choćby był kontrowersyjny.

Świat biznesu odwzorowuje te proste mechanizmy.
Jeżeli firma chce zarabiać pieniądze, jej podstawowym zadaniem jest zadbanie o swoją markę.
Odnosi się to zarówno do warsztatu rzemieślniczego, jak do dużej korporacji.
Firma musi być odpowiednio reprezentowana w wielu płaszczyznach działalności.
Poza kontaktem bezpośrednim, należy wymienić olbrzymią rolę reklam i interakcji, budowanych w social media.
Logo marki ADIDAS na extra koszulce dodaje zawodnikom splendoru, a firmie ten rodzaj reklamy - sponsoring, zwraca się poprzez popularność ( foto: Jean Raphael Vanderlei Moreira. Prawa: CCA 2.0 )
Reklama z popularną postacią buduje zaufanie do produktu, ale też systematyczne emanowanie w przestrzeni publicznej podtrzymuje relacje z odbiorcą. ( foto: Britney Spears Candie`s megabaner na fasadzie budynku Wall Street. Prawa: CC0 )
Nawet ciekawe zdjęcie, bez punktu odniesienia, także nie poparte autorytetem marki, nie ma szans na większy sukces. ( foto: modelka - zdjęcie reklamowe. Prawa: CC0 )
Najprostszym sposobem na mały biznes jest oparcie się na sprawdzonych wzorach i popularnych markach. Tym sposobem jednak swojej marki nie można zbudować. ( foto: T-shirt pamiątkowy z Wenecji. Prawa: CC0 )

"Wizja marki to nic innego jak pomysł na to, jak będzie ona odbierana przez otoczenie. Odzwierciedla jednak rzeczywistość tylko wtedy, gdy ktoś poza nami w nią wierzy, szczególnie w social mediach."

Tak brzmi wstęp do artykułu, który mocno jest związany z tematem i jest doskonałym uzupełnieniem treści.

Wizja jest potrzebna!
Co naprawdę kreuje markę?
Jak odbierana jest marka?

Link : socialpress.pl

... a my, zapraszamy do siebie: Reklamy Arek

i dziękujemy za lekturę :-)

@reklamyArek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz