niedziela, 22 maja 2016

Online marketing. Trendy 2016.

7 działań niezbędnych do PROMOCJI.

Marketing internetowy – dziedzina, która staje się niezbędna w coraz bardziej zinformatyzowanej rzeczywistości.
Najbardziej istotne trendy marketingu internetowego w 2016 roku to:

#1 Mobile marketing

Według dostępnych informacji ruch z urządzeń mobilnych już w ubiegłym roku przekroczył ruch z urządzeń typu desktop.

#2 Content marketing

Celem nie jest tworzenie dużej ilości, a wysokiej jakości contentu.
Wyzwaniem jest również odpowiednia dystrybucja treści.

#3 Personalizacja przekazu

Podstawa to: poznać klienta, przygotować reklamę i skierować ją do konkretnego odbiorcy.

#4 Video marketing

Coraz chętniej aprobowana forma przyswajania przekazu.
Krótki filmik reklamowy przyciąga bardziej niż wiele długich opisowych artykułów.

#5 Social media

Systematycznie zyskują na znaczeniu.
Społeczności coraz więcej czasu poświęcają na kontakty wirtualne.
Umożliwia to promowanie swoich treści, w szczególności za pomocą wpisów sponsorowanych.

#6 Integracja online i offline

Świat wirtualny i świat realny przenika się do tego stopnia, że decyzje podejmuje się na tak połączonej bazie wiedzy.
Przykładem jest choćby zakup sprzętu, który oglądasz w sklepie stacjonarnym, a zakupu dokonujesz w sieci.
Często też kupując w sklepie, zanim kupisz przedmiot, sprawdzasz go przez Google.

#7 Analityka internetowa

Jeśli inwestujemy w coś coraz więcej czasu i pieniędzy to musimy sprawdzić czy przynosi efekty.


Jeżeli chcecie się reklamować - służymy pomocą.

Działamy tak w strefie reklamy wirtualnej, jak i reklamy tradycyjnej.

Zapraszamy > www.reklamy-arek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz