niedziela, 28 lutego 2016

Przyjemny Cel - CowParade 2016.

Czy spektakle, wydarzenia - eventy, mają coś wspólnego z reklamami ?

CowParade Austin ( via: cowparade-experience.com )

Korzystając z wikipedii przytaczamy formułę eventu:
"Event (ang. wydarzenie) – zdarzenie zaplanowane i zorganizowane pod kątem ściśle określonego celu."
Eventy można podzielić na wiele kategorii.
Zaliczyć do nich możemy między innymi: wydarzenia kultutalne, sportowe, rozrywkowe, lub imprezy ugoszczeniowe.
Sposób w jaki postrzegamy event jest zależny od przypisanego mu celu.

SZTUKA NA ULICACH.

( via: Hola Californias on YouYube )

WYPOCZYNEK ZE SZTUKĄ.

Cannes | Cow Parade Transhumance 2015 ( via: Les rues de Cannes )

Poprzez event marketing możemy rozumieć zarówno specjalne spotkania firmowe, otwarte wystawy, lub targi branżowe, a nawet choćby pomysłowe rozdawanie ulotek.
Event jest zdarzeniem, który istnieje dzięki całemu ciągowi starannie zaplanowanych wydarzeń.
Dzięki temu nie kończy się wraz z imprezą, a pozostaje wraz z uczestnikami przez długi okres czasu.

Tradycyjne formy reklamy, z racji swojej powszechności, oraz przeładowaniu informacją, mogą być z powodzeniem zastąpione eventami.
Właśnie podczas eventów nadarza się okazja do promowania swojej marki i utrwalania pozytywnych relacji.
Podczas imprezy eventowej organizatorzy mogą dość swobodnie realizować swoje cele i zaskarbiać przychylność uczestnika.
Proces ten rozpoczyna się już od zwiastunów.
Kolejnym etapem jest dystrybucja zaproszeń i kampania informacyjna.
W zasadzie już od początku można rozpocząć akcję udostępniania gadźetów i materiałów promocyjnych, informacyjnych, reklamowych.
Można dyskretnie, acz skutecznie zastosować reklamy wizualne i media elektroniczne.
Wszystkiemu temu zaczyna towarzyszyć reklama szeptana.


COW PARADE - Transhumance ( via Pamglobe on YouTube )

Dobrze zorganizowana, interesująca impreza zapada w pamięć na długi okres czasu, a marki bądź produkty eksponowane w trakcie, są chętnie obserwowane w przyszłości.
Eventy z racji stosunkowo dużych nakładów finansowych i wyzwań logistycznych, organizowane są często przez grupy, stowarzyszenia, samorządy etc.
Mają one wspólny, lub podobny cel, który mogą osiągnąć szybciej i lepiej, poprzez wspólne działanie.

Eventy mogą się doskonale wpisać w zjawisko patriotyzmu lokalnego.
Jednostki samorządu terytorialnego, organizacje pozarządowe, lokalne firmy, rzemieślnicy mogą wspólnie podejmować działania typu event.
Dzięki przemyślanej strategii wszyscy powinni odnieść korzyść poprzez PROMOCJĘ swojego regionu, swojej marki i produktu.
Przy okazji dobrej zabawy, beneficjentem i tak pozostanie społeczeństwo.

Fotografia: PRAGA CowParade 2004 arek-reklamy.pl

Przed laty, w 2004 r. zetknęliśmy się z ciekawymi ekspozycjami na ulicach Pragi.
Było to wydarzenie artystyczne CowParade in Prague 2004, będące częścią międzynarodowej wystawy sztuki - public art.
Całość w oparciu o kreatywność twórców i organizatorów była dedykowana społeczeństwu i pozostawała akcją charytatywną.
Dowiedzieliśmy sie bardzo ogólnie na czym cała akcja ( event ) polega.
Z dużą przyjemnością kupiliśmy kilka gadżetów, kartek, oraz wykonaliśmy serię zdjęć turystycznych.
Dziś po latach ponownie zainteresowaliśmy się tym tematem i z satysfakcją donosimy, że wystawa nadal egzystuje pełnią swojego życia.
Ponadto okazało się, że dzięki nowym technologiom "nasze zjawisko" zyskało nowe możliwości, a również zebrało mnóstwo ciekawych odniesień i faktów.

W celu przybliżenia Wam tego intrygującego tematu udostępniamy niektóre linki.

Historia CowParade: cowparade.com/our-story

Oficjalna strona (US) Cowparade website: cowparade.com

Home page CowParade.eu: www.cowparade.eu

Social media: facebook.com/CowParadeEurope

Doświadczenia i wydarzenia: cowparade-experience.com

CowParade Catalogue 2015 Spring/Summer: issuu.com/sundayinternational...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz