piątek, 12 lutego 2016

Dobra reklama. Dobry cel.

Misereor „PlaCard" - The Social Swipe

Świat medialny ciągle poszerza swoje kręgi.
Reklamy podążają za nami i docierają tam, gdzie my zmierzamy.
Nazwijmy to sprzężeniem zwrotnym.
Często jednak wyprzedzają nasze kroki, a wtedy czujemy się zaskoczeni.

Wszystko to dzięki specjalistom z firm reklamowych, którzy prowadzą specjalne kierunkowe badania.
Firma reklamowa musi przeanalizować wiele zmiennych.
Podstawowymi elementami są strony uczestniczące w projekcie t.j.:
- reklamodawca
- odbiorca
oraz
- mechanizm logiczny
- i technologia

Jednak w naszych czasach zwykłe, proste reklamy raczej zniechęcają niż przynoszą korzyść.
Tak więc dobierając odpowiednie środki, możemy uzyskać efekt zaskakująco dobry.
Analizując przedstawiony przykład należy przyznać, że firma realizująca afisz DOOH,
wykazała się kreatywnością i dobrym gustem.
Praca ta z pewnością zasługuje na nagrodę Złoty Lew w kategorii Outdoor
na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes 2014.
Zyskiem nie do przecenienia jest fakt, że organizacja charytatywna Misereor,
osiągnęła swój cel, jakim było zwrócenie uwagi na walkę z ubóstwem i niesprawiedliwością,
oraz zebranie datków na szczytny cel. :)
W temacie polecamy lekturę artykułu na stronie: gutewerbung.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz