sobota, 2 stycznia 2016

Reklama w sieci to Twój nowy zysk

Reklama w sieci to przede wszystkim własna strona www.

Strona internetowa to podstawowe narzędzie biznesowe.

To nie jest slogan, lecz fakt któremu nie można zaprzeczyć.
Można natomiast zastanawiać się czy to narzędzie przynosi stratę, czy zysk.
Kalkulacja zawsze jest rzeczą indywidualną, pewne jest jednak, że nie ma zysku bez inwestycji.


photo: Public Domain

Z autopsji wiemy, że wielu naszych klientów nie będąc w zupełności przekonanym o konieczności podjęcia decyzji uważa,
że wydatek choćby 200 zł lub 500 zł jest poważny i niepotrzebny.
Z całym szacunkiem dla osób oszczędnych i posiadających skromne fundusze, musimy jednak stwierdzić,
że właśnie takie pieniądze płacą za np. zakupy w sklepie, za mandat, za napełnienie zbiornika paliwa.

Natomiast pewnym jest, że w dzisiejszych czasach niezbędna jest strona internetowa.
Aktywne sponsorowanie swojej działalności, ciągły rozwój, to wręcz konieczność w dzisiejszej działalności gospodarczej.
Reklama w sieci to po prostu informacja w przestrzeni wirtualnej.
Trudno jest reklamować się w internecie, nie posiadając własnej strony www.

Sytuacja na rynku gwałtownie się zmienia, zmieniają się też statystyki.

W lutym 2013 r. na stronie Forbes.pl napisano:
"Ponad 90 proc. małych i średnich firm w Polsce korzysta z internetu, ale stronę internetową ma niewiele ponad połowa.

Tymczasem działalność w sieci daje dostęp do znacznie większej liczby klientów, oraz rynków zagranicznych"

W październiku 2015 r. na stronie nazwa.pl został umieszczony raport:
„Mikro i małe firmy w internecie 2015”.

Badanie przeprowadzone przez nazwa.pl pokazuje, że w grupie mikro i małych firm,
co piąty przedsiębiorca nadal nie posiada firmowej strony WWW,
a co czwarty funkcjonuje bez konta e-mail we własnej domenie.

Wynika z tego, że przez 2,5 roku gwałtownie wzrosła liczba firm posiadających swoją stronę internetową.

Firmowa strona WWW postrzegana jest przez ankietowanych jako:
-standard funkcjonowania firmy na rynku (70 proc.)
-narzędzie ułatwiające kontakt (65 proc.)
-czynnik zwiększający wiarygodność firmy (63 proc.)
-narzędziem zapewniającym pozyskanie i utrzymanie klientów (54 proc.)
-narzędziem pozwalającym osiągać większe zyski (36 proc.)

Z raportu „Mikro i małe firmy w internecie 2015” (przygotowanego przez nazwa.pl
– największego polskiego dostawcy usług internetowych)
wynika, że podstawowe bariery dla przedsiębiorców przy wdrażaniu strony WWW to czas i pieniądze.

Ponad 20 proc. spośród wszystkich ankietowanych nie posiada strony WWW, tłumacząc to brakiem czasu (50 proc.),
oraz zbyt wysokim kosztem przygotowania strony WWW (37 proc.).

Blisko co trzeci przedsiębiorca przyznaje również, że istotnym problemem jest brak wiedzy,
która byłaby niezbędna do uruchomienia własnej witryny.

Prowadzenie biznesu tradycyjnego, bez dbałości o cyfryzację jest jednak ryzykowną strategią,
będącą prostą drogą do jego utraty.

Klienci i firmy konkurencyjne systematycznie integrują się.

Do wirtualnego świata, który coraz bardziej miesza się z rzeczywistym dołączyły już media społecznościowe, korporacyjne, państwowe.

Wprowadzane są coraz to nowe procesy i pojawiają się nowe mechanizmy.
Nastała już nowa era biznesu, technologii i handlu.

Pozostaje więc tylko kwestią:

-aby właściwie rozpoznać niezbędne elementy wartości swojej firmy,
-przekształcać je w oparciu o swoją wizję,
-obrać strategię i prowadzić kampanię samodzielnie, czy z pomocą profesjonalistów

Polecamy nasze reklamy internetowe, hosting, strony www.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz