niedziela, 24 stycznia 2016

Blog - darmowa reklama firmy.

Chyba minęły już czasy gdy osoby blogujące postrzegano jako
nadpobudliwe indywidua, które odczuwają silną potrzebę eksponowania swojej osobowości.
Fotografia: © reklamy-arek
Dzisiejsi blogerzy często wkładają mnóstwo wysiłku, wiedzy i czasu,
aby utrzymać dotychczasowych i zyskiwać nowych fanów.
Strefa rozrywkowego stylu komunikacji przesunęła się w kierunku social mediów.
Większość społeczeństwa żyje coraz szybciej, w coraz większym gąszczu informacyjnym.
Tak więc nie dziwi szczególne zainteresowanie platformami takimi jak:
- Facebook
- Instagram
- Snapchat
- Tumblr
- Google+
- Twitter
Wiadomości zamieszczane na tych portalach są zazwyczaj powieleniem
spotkanej i polubionej gdzieś u kogoś informacji, która również nie musiała być oryginalna.
Zamieszczane posty mają zdawkowy nagłówek, tak aby odbiorca nie musiał się przemęczać czytaniem.
Odbiorca traktuje również podobnie taki post, lajkując go ( ponieważ lubi nadawcę ) ,
nie zamieszczając komentarza, bądź sporadycznie komentując dość zdawkowo.

Poza wadami, ma to swój sens i swoją wartość.
Społeczność łączy się w grupy o podobnych gustach, podtrzymuje więź emocjonalną.
Przytoczone platformy nie służą jednak zasadniczo, do obszernego przekazywania głębszych treści.
Jest to raczej rozrywka, pobieżne kreowanie osobowości, idei, etc.
Dzięki takim platformom można jednak wypromować treści zawarte
w innych miejscach przestrzeni wirtualnej, lub realnej.

Rzeczywistą wartość stanowią autentyczne działania, np. oryginalne
reportaże, sztuka, rzemiosło, i wiele innych autorskich produktów.
Fotografia: © reklamy-arek
Istnieje jednak wiele przeszkód, aby te wartości pozyskały szersze horyzonty.
Konieczne są specyficzne narzędzia - właśnie takie jak blogi.

Blog stanowi pomost pomiędzy nadawcą, a odbiorcą.
Blogowanie jest dodatkową możliwością swobodnego przedstawienia swoich atutów wobec szerszego grona.
Jest to sposób różny od kontaktu bezpośredniego,
ale również odmienny od stylu kontaktów a`la social media.
Oczywiście mamy możliwość nawiązania porozumienia z odbiorcą za pomocą komentarzy, lecz nie odbywa się to pod taką presją jak w portalach społecznościowych.
Solidny rzemieślnik, artysta, lub sprzedawca powinni zawsze mieć coś do powiedzenia,
na tematy związane ze sobą, firmą, czy ofertą.
Jeśli ktoś uzna, że informacje umieszczone na blogu są wartościowe
to będzie on skłonny do zapamiętania nas, a być może podjęcia ważnej decyzji.
Tak można zbudować zaufanie i przywiązanie.

Na blogu bodaj najważniejsze jest to, że możemy wypowiedzieć się w sposób
wyczerpujący i obszerny na wybrany przez nas temat.
Blogowanie poprzez swoje możliwości opisowe nadaje się idealnie do promowania produktu.
Stanowi to największą zaletę dla firm i twórców.

Ułatwia to podjęcie działań i decyzji, odbiorcy lub klientowi - przybliża realizację zamiaru.

Blog jest więc formą komunikacji, kreacji wizerunku, oraz promocji i reklamy.

Jeśli coś tworzycie to pamiętajcie, że poza szeregiem innych możliwości
informowania fanów lub klientów o Waszych nowościach, ofertach - jest Wasz blog.
Sugerujemy połączenie wszystkich swoich działań w przestrzeniach:
- social mediów
- blogów
- i rzeczywistej
Dzięki takiej strategii dacie się zauważyć szerszemu audytorium i będziecie lepiej zrozumiani.
To koniec końców przekłada się na Wasze oczekiwania, na Sukces.
Bardzo istotnym jest też fakt, że blogowanie nie zrujnuje Waszego budżetu.

Zapraszamy więc do blogowania z naszą firmą: usługi-internetowe
Mamy już 2016 rok, może więc dokonać parę wpisów na blogu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz