wtorek, 10 listopada 2015

Polski rynek OOH wymaga nowego otwarcia.

Społeczeństwo funkcjonuje wśród reklam.
Tak było i tak pozostanie.

Istotnym zagadnieniem jest jednak jakość ekspozycji.
Jakość wpływa na akceptację reklam , i służy zarówno reklamodawcy , jak i odbiorcy.
Poprzez właściwy dobór środków i przemyślaną ekspozycję zyskujemy możliwość
osiągnięcia celu jakim jest przekazanie i zrozumienie komunikatu.

Polecamy lekturę artykułu na łamach Oohmagazine.
Na zachętę przedstawiamy wybrany cytat:

"... obok reklamy systemowej istnieje zalew reklamy niesystemowej –
szyldów, zaklejonych witryn, tym czasowych billboardów, reklamowych przyczep itp.
Jest to szczególnie dotkliwe w przypadku przedmieść dużych miast i głównych tras wlotowych.
Dla przykładu - dokonaliśmy ostatnio analizy otoczenia
ul. Wał Miedzeszyński w Warszawie, od Mostu Siekierkowskiego do granicy miasta.
Okazało się, że na tym odcinku na łączną liczbę 590 reklam tylko 46 jestsystemowych.
Pozostała liczba to nośniki instalowane najczęściej bez żadnych pozwoleń ,
czy jakiegokolwiek planu, bo przecież skoro to moja działka,
to mogę na niej ustawić co chcę."

Link: http://bit.ly/1OfkD5d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz