niedziela, 15 listopada 2015

Miejsce reklamy i jej sens.

foto: commons.wikimedia.org
Reklamy typu outdoor czyli tzw. billboardy.
Oceńmy czy spełniają swoją rolę.
W przypadku pokazanym na zdęciu wygrywa nie jakość, lub treść, tylko powtarzalność.
Jedynie Vodafone (popularny operator sieci telekomunikacyjnej) odnosi tu korzyść.
Powtarzalność wynikająca z wielokrotnego umieszczenia logo na słupach powoduje dostrzeżenie znaku
oraz efekt mechanicznego utrwalenia w podświadomości.

Czy obserwator jest w stanie zapamiętać coś wartościowego w natłoku i przesycie informacji ?

Niby każdy zna odpowiedź, i traktuje to jak prawdę oczywistą.
Jednak realia są inne. Reklamodawcy umiejscawiają swoje reklamy tak gdzie najciaśniej,
wśród wielu innych treści, i tym powodują zupełny brak odbioru, a zatem efekt odwrotny od oczekiwanego.
Podsumowując tego typu działanie można przypuszczać, że taka decyzja jest stratą czasu i pieniędzy.
Efekty zniechęcają zarówno reklamodawcę, jak i odbiorcę.

Zadbajmy więc o to, aby najpierw zapewnić sobie przestrzenne, dobrze wyeksponowane miejsce.
Następnie przemyślmy treść, tak aby była stosunkowo krótka i czytelna.
Wówczas do wykonania pozostanie tylko projektowanie graficzne.

Firma Arek Reklamy służy doświadczeniem i pomocą
w podjęciu właściwej decyzji dotyczącej Waszej reklamy.
Nasz link: http://bit.ly/1ShrDAh
Zapraszamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz